


Oferowana przez nas równiarka drogowa HIDROMEK MG 230 to nowoczesna maszyna przeznaczona do różnorodnych prac terenowych i drogowych. Równiarka HMK MG 230 jest niezastąpiona w zadaniach takich jak otwieranie kanałów, poziomowanie terenu, odśnieżanie czy układanie materiałów.
Wydajność i moc silnika w równiarce HMK MG 230
Pod maską równiarki HIDROMEK MG 230 znajduje się niezawodny silnik PERKINS 1204J-E44TA o mocy netto 124 KM (92,6 kW) przy 2200 obr./min. Nowoczesny, czterocylindrowy silnik spełnia normy emisji spalin Stage V jest ekonomiczny w eksploatacji. Maksymalny moment obrotowy zapewnia stabilną pracę nawet przy dużych obciążeniach. Równiarka HMK MG 230 wyposażona jest w zamknięty układ hydrauliczny z funkcją wykrywania obciążenia, który umożliwia płynną i precyzyjną regulację ruchów lemiesza.
Dzięki zaawansowanemu systemowi sterowania i dynamicznemu układowi napędowemu równiarka drogowa HIDROMEK MG 230 doskonale sprawdza się zarówno na szerokich drogach, jak i w wąskich miejskich ulicach.
Mobilna maszyna z precyzyjnym osprzętem
Mobilność równiarki HIDROMEK MG 230 jest zapewniona dzięki zaawansowanemu układowi jezdnemu i wytrzymałym oponom. Oscylacyjna przednia oś o kącie 30° i pochyleniu kół 20° gwarantuje doskonałą stabilność nawet na nierównych nawierzchniach. Prześwit wynoszący 487 mm ułatwia manewrowanie w trudnym terenie.
Maszyna ma sześciobiegową skrzynię biegów, zarówno do przodu, jak i do tyłu. Maksymalna prędkość jazdy wynosi 45 km/h, co znacznie przyspiesza przemieszczanie się między miejscami pracy. Wysoka dynamika ruchu umożliwia szybkie i sprawne wykonywanie zadań na dużych obszarach
Z kolei lemiesz równiarki HMK MG 230 wykonany jest z wysokiej jakości stali odpornej na zużycie, co zapewnia jego długotrwałą wytrzymałość. Całość dopełnia komfortowa kabina i intuicyjna obsługa, które sprawiają, że operator może skupić się na wykonywaniu zadań bez zbędnych utrudnień.
Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z pełną ofertą maszyn HIDROMEK!
Silnik |
Model PERKINS 1204J-E44TA |
Typ Stage V |
Liczba cylindrów 4 |
Pojemność skokowa 4400 cm3 |
Moc netto 124 KM (92,6 kW) przy 2200 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy 530 Nm przy 1400 obr./min |
Układ hydrauliczny |
Obwód Zamknięty układ centralny z funkcją wykrywania obciążenia |
Typ pompy Pompa tłokowa o zmiennym wydatku |
Pojemność 138,6 l/min |
Maksymalne ciśnienie robocze 172 bar |
Pompa układu kierowniczego 25 cm3 / obr./min |
Oś przednia |
Oscylacja 30° |
Pochylenie kół 20° |
Prześwit 487 mm |
Opony |
Typ 11.00-20 16PR |
Osiągi |
1. bieg do przodu 3,60 km/h |
2. bieg do przodu 6,10 km/h |
3. bieg do przodu 10 km/h |
4. bieg do przodu 14,80 km/h |
5. bieg do przodu 25,50 km/h |
6. bieg do przodu 45 km/h |
1. bieg do tyłu 3,60 km/h |
2. bieg do tyłu 6,20 km/h |
3. bieg do tyłu 10,20 km/h |
4. bieg do tyłu 15,10 km/h |
5. bieg do tyłu 26 km/h |
6. bieg do tyłu 45,40 km/h |
Wymiary |
Długość całkowita 7602 mm |
Szerokość całkowita 2180 mm |
Wysokość całkowita (do górnego końca tłumika) 2710 mm |
Wysokość całkowita (do górnej powierzchni kabiny) 3280 mm |
Rozstaw osi 380 mm |
Lemiesz |
Stal odporna na zużycie, ze wzmocnieniem w postaci przekroju skrzynkowego z hydraulicznym przesuwem bocznym. |
Długość x Wysokość 3100 mm x 610 mm |
Maksymalne podnoszenie ostrza nad ziemię 430 mm |
Kąt skrętu koła 360° |
Maksymalny kąt cięcia na brzegu 90° |
Kąt cięcia 36° – 81° |
Masa robocza |
Standardowa maszyna 12,250 kg |